سایت دلیا ؛ دکتر رضا غلامرضائی»صفحه اصلی»ارز های دیجیتال»تحلیل ارزدیجیتال»تحلیل تکنیکال رمزارز دوج کوین Dogecoin
تصویر دوج کوین

در این پست اختصاصی با تحلیل تکنیکال دوج کوین با شما خواهیم بود

تصویر دوج کوین
دوج کوین رمزارزی همتابه‌همتا و متن‌باز است و نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و قصد دارد به عنوان پول مجازی شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انعام و پرداخت‌های نفربه‌نفر در این فضا استفاده شود. از تصویر یک سگ ژاپنی از نژاد شیبا اینو به‌نام دوج به‌عنوان شانس‌ بیار این ارز استفاده می‌شود.

تحلیل تکنیکال رمز ارز دوج کوین

خوب به تصویر زیر به خوبی نگاه کنید

تصویر تحلیل دوج کوین
تصویر 1 تحلیل تکنیکال دوجج کوین – تایم فریم روزانه

در نگاه اول میتونیم ببینیم که روند نزولی دوج کوین از 0.72 دلار شروع شده است و با برخورد به سطح حمایتی 0.047 دلار قیمت توانسته با قدرت خریداران با شکست خط مقاومتی و پولبک به آن به سرمایه گذاران هشدار دهد که روند نزولی تمام شده است و احتمال زیاد در آستانه شروع روند صعودی خواهیم بود.

همانطور که میبینید سطوح مقاومتی بعدی 0.16 دلار و 0.35 دلار و در نهایت 0.72 دلار خواهد بود که یقینا سطوح مقاومتی بسیار مهمی هستند. (در تصویر واضح نیست)

به تصویر زیر نگاه کنید :

تصویر 2 تحلیل تکنیکال دوج کوین
تحلیل شده در تاریخ چهارشنبه 12 آپریل 2023 (در تصویر فوق مشخص است)

در تصویر فوق پروژکشن هایی  را رسم کردیم (فلش های آبی رنگ) که مربوط به روند نزولی کوتاه مدتی هست که جهت پولبک به خط حمایتی (مقاومت —> حمایت) شروع شده است.

این پروژکشن ها ضعیف شده اند که نشان دیگری از این است که این روند کوتاه مدت  صرفا جهت پولبک به خط روند قبلی است و عملا قدرت خریداران در حال افزایش است. بعد از شکسته شدن لاین کنجن سن ایچیموکو کندل های بعدی (تایم روزانه است) بالای این خط مهم تثبیت شده اند و در نهایت با ورود به ابر کمو و خروج سریع و پر قدرت از آن مجددا قدرت خریداران این رمز ارز (دوج کوین) را نمایش میدهد.

در ضمن میتوان تشکیل یک falling Wedge پترن را د شکل دوم رسم کرد که این پترن هم بیشتر چشم انداز خروج از پترن و صعود قیمت را میدهد.

در ادامه میبینید که احتمالا با تثبیت شدن قیمت دوج کوین بالای ابر کمو و احتمالا تشکیل ابرکمو صعودی روند صعودی برای دوج کوین آغاز شده است که در صورت انجام معامله لانگ (Buy) در معاملات اسپات تا اولین سطح مقاومتی تقریبا با 90 درصد سود همراه خواهد بود.

 

این صرفا تحلیل شخصی است و نویسنده مسئولیتی در قبال سود و ضرر های احتمالی معامله گران ندارد.

تهیه و تنظیم سایت دلیا || www.dlea.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *