سایت دلیا ؛ دکتر رضا غلامرضائی»صفحه اصلی»ارز های دیجیتال»تحلیل ارزدیجیتال»تحلیل تکنیکال بیت کوین Bitcoin
تصویر تحلیل تکنیکال بیت کوین

در این پست تحلیل تکنیکال بیت کوین را با همدیگر بررسی خواهیم کرد.

تصویر تحلیل تکنیکال بیت کوین
بیت کوین موجودیت مرکزی‌ ندارد. درواقع، شبکه‌ای از کامپیوترها در سرتاسر جهان است که همه آن‌ها نرم‌افزار بیت کوین را اجرا می‌کنند و نسخه‌ای از بلاک چین آن را دارند.

تحلیل تکنیکال رمز ارز بیت کوین

به تصویر زیر نگاه کنید :

تصویر اول
تصویر اول: تام فریم روزانه چارت بیت کوین (همانطو که در تصویر میبینید تحلیل مربوط به تاریخ 17 آپریل 2023 – دوشنبه 28 فروردین 402 است)

خوب همانطور که در تصویر اول میبینید بعد از تاچ سقف قیمتی حدود 68 هزار دلاری روند نزولی آغاز شده است و در ادامه با شکسته شدن سقف روند نوسان و پولبک به این لاین حمایتی در محدوده کانال 15 هزار دلار بیت کوین به روند نزولی خود پایان داده است و پس از آن در نهایت به نظر میرسد با توجه به شکسته شدن پرقدرت ابر کمو به سمت بالا یک روند صعودی آغاز شده است. در ادامه هم که مشاهده میکنید ابر کمو صعودی شده است و کنجن سن لاین زیر محدوده کندل ها حرکت میکند (یک روند صعودی تایید شده در تایم فریم روزانه)

توجه داشته باشید با توجه به نحوه حرکت قیمت و RSI یک واگرایی رخ داده است (که احتمال ریزش قیمت را حداقل بعنوان اصلاح قیمتی در کوتاه مدت و نه لزوما الان نشان میدهد)

بریم تایم فریم یکساعته :

به تصویر دوم نگاه کنید

تصویر دوم
تصویر دوم : تام فریم یکساعته چارت بیت کوین

به ور کلی دو سطح حمایتی معتبر سر راه قیمت بیت کوین وجود دارد.

سطح حمایت اول ۲۸۵۰۰ دلار

سطح حمایت دوم ۲۵۵۰۰ دلار

 

بسته به رفتار قیمتی در این دو سطح تصمیم میگیریم که کدام سناریو در نمودار اجرا شود. توجه به حجم معاملات و رفتار قیمت در محدوده های حمایتی مهمترین نکته جهت پیشبینی قیمت است.

بنابراین اگر قدرت خریداران در محدوده ۲۸۵۰۰ افزایش پیدا کند انتظار یک TST در این سطح را داریم. البته حواستون به BOF و حتی BO (اگر قدرت فروشنده ها همچنان بالا باشد) هم باشد.

 

** تحلیل فوق  صرفا نظر شخصی نویسنده است و سایت دلیا مسئولیتی متعاقب از سود و ضرر احتمالی معامله گران ندارد.

تهیه و تنظیم سایت دلیا || www.dlea.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *