سایت دلیا ؛ دکتر رضا غلامرضائی»صفحه اصلی»دسته‌بندی نشده»بروکر کوتکس : Qoutex Is The Best For Binary!
عکس بروکر کوتکس

بروکر کوتکس : Qoutex Is The Best For Binary!

سلام دوستان !

میخوایم در این پست درباره بروکر باینری آپشن تازه تاسیس کوتکس صحبت کنیم که یک بروکر با مشتریان زیاد و امکانات خوب و از همه مهمتر قابل اعتماد است.

بروکر باینری آپشن Quotex یک کارگزار مخصوص معاملات باینری نسبتا تازه تاسیس است که امکان معامله بر روی بیش از 40 ابزار معاملاتی را به شما می‌دهد.

این پلت فرم در سال 2019 تاسیس شد و توسط شرکت Maxbit LLC که مالک آن است در کشور سنت وینسنت و گرنادین‌ها مدیریت می‌شود. این بروکر آفشور است و توسط هیچ نهاد نظارتی معتبر بین المللی کنترل نمی‌شود.

بروکر باینری آپشن کوتکس بازدهی بالایی در معاملات سودده شما دارد به طوری که در برخی نمادها این عدد تا 95% هم می‌رسد. به عنوان مثال اگر 100 دلار در EURUSD خرید بزنید و در یک بازه زمانی خاص قیمت بالا برود، شما 95 دلار درآمد خواهید داشت که با مبلغ سرمایه شما به 195 دلار می‌رسد.

دامنه‌های فعال بروکر کوتکس عبارتند از:

بروکر باینری کوتکس یک پلت فرم و نرم افزار معاملاتی را ارائه می‌دهد که از طریق مرورگر دسکتاپ و نسخه موبایل آن در دسترس مشتریان قرار دارد. این شرکت در بیش از 20 کشور مختلف فعال است و به زبان‌های مختلف از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند. متاسفانه با اینکه وبسایت به زبان فارسی در دستری است، پشتیبانی فارسی در بروکر وجود ندارد.

در تصویر زیر می‌توانید محیط کار این پلتفرم را مشاهده نمایید.

با کارگزاری Quotex می‌توانید با استفاده از گزینه‌های باینری (شکلی از معاملات دیجیتال) در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید. روش کار ساده است! فقط باید یک پیش‌بینی صحیح از حرکت قیمت در یک زمان معین (زمان انقضا) انجام دهید. برای تریدر باینری بسیار مهم است که بروکر انتخاب آن، بازدهی (درصد سود) بالایی در نمادهای معاملاتی ارائه دهد.

 

کوتکس در یک نگاه

$10حداقل دپازیت
  •  حداقل مبلغ معامله 1 دلار
  •  معاملات فارکس، کالاها و شاخص‌های سهام
  •  حداکثر بازدهی 95%
  •  بدون کمیسیون
  •  زمان انقضا از 60 ثانیه تا 4 ساعت

 

امنیت بروکر Quotex

بسترهای معاملاتی باینری آپشن یکی از آن حوزه‌های مالی است که کلاهبرداران به شدت در آن فعال هستند! اولین قدم برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در هر پلتفرم مالی بین المللی، بررسی اعتبار و امنیت آن است. قطعا همه ما برای افزایش سرمایه خود در این بازار فعالیت می‌کنیم نه از دست دادن آن به واسطه شرکت‌های نامعتبر!

در حال حاضر این بروکرمجوز ثبت در سنت وینسنت و گرنادین‌ها را دارد که در تصویر زیر می‌توانید استعلام آن را مشاهده نمایید.

بروکر quotex

 

اعتبار بروکر باینری آپشن کوتکس

ما چند بررسی بر روی اعتبار بروکر کوتکس انجام دادیم تا ببینیم که نظر مشتریان این کارگزار در مورد آن چیست. نکته جالبی که با آن مواجه شدیم، نظرات مثبت اکثر کاربران در مورد این بروکر بود.

با بررسی بیش از 3500 نظر ثبت شده درباره بروکر باینری Quotex در منابع جهانی همچون وبسایت Trustpilot و دیگر پلتفرم‌ها، متوجه شدیم که تقریبا اکثرا از آن راضی هستند و به راحتی سرمایه و پول خود را برداشت کرده‌اند. علاوه بر این، از برخی منابع اختصاصی خود درباره این کارگزار استعلام کردیم و تایید کردند که توانسته‌اند سود خود را برداشت کنند و مشکلی وجود نداشته است.

نکته قابل توجه درباره باینری آپشن کوتکس این است که هیچ پلتفرمی بدون نقص نیست و ممکن است مشکلاتی داشته باشد، اما منظور از اعتبار بروکر Quotex این است که با یک بروکر باینری آپشن اسکم و کلاهبردار روبرو نیستیم و این پلتفرم در حال ارائه معاملات واقعی باینری به مشتریان خود است.

 

آموزش ثبت نام در بروکر Quotex

ثبت نام در بروکر کوتکس بسیار آسان است و در چند دقیق انجام می‌شود. برای ثبت نام در این پلتفرم مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا وارد وبسایت اصلی Quotex شوید. می‌توانید از طریق دکمه”ثبت نام” موجود در این صفحه اقدام کنید.
  2. پس از ورود به سایت بروکر، گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید ثبت نام بروکر کوتکس
  3. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. شما می‌توانید از اکانت گوگل و فیسبوک خود نیز برای ثبت نام استفاده کنید. ثبت نام بروکر quotex
  4. یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که حاوی دکمه تایید است. به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی آن کلیک کنید.

 

احراز هویت در بروکر کوتکس

مراحل ثبت نام به پایان رسید و شما وارد کابین شخصی خود شدید. اکنون شما می‌توانید با یک حساب دمو که به صورت پیشفرض در اختیار شما قرار گرفته پلتفرم را بررسی کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

اما برای واریز پول و معامله با حساب واقعی نیاز است که ابتدا احراز هویت شوید. برای این کار از بخشی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر پاسپورت یا کارت ملی خود را آپلود کنید. توجه داشته باشید که عکس باید حجم کمی داشته باشید و با کیفیت و واضح باشد.

احراز هویت کوتکس

 

نحوه معامله در بروکر باینری کوتکس

پس از ثبت نام و ورود به کابین شخصی می‌توانید به راحتی اقدام به معامله کنید:

بروکر باینری آپشن quotex
  1. یک دارایی را انتخاب کنید: هر نماد معاملاتی که قصد ورود به آن را دارید، درصد بازگشت سرمایه را در صورت برنده شدن در معامله به شما نشان می‌دهد.
  2. زمان انقضا را انتخاب کنید: کوتکس امکان معامله در بازه زمانی بین 60 ثانیه تا تا چهار ساعت در دسترس قرار داده و می‌توان آن را به دلخواه انتخاب کنید.
  3. مبلغ ورود به معامله را انتخاب کنید: از این قسمت انتخاب کنید که با چه مقدار پول قصد ورود به معامله را دارید.
  4. انتخاب یکی از گزینه‌های «بالا» یا «پایین»: بسته به اینکه فکر می‌کنید قیمت دارایی تا پایان تاریخ انقضا انتخابی شما در کدام جهت حرکت می‌کند، یکی از گزینه‌های بالا یا پایین را انتخاب کنید.

 

نمادهای قابل معامله در Quotex

کارگزاری کوتکس تعداد دارایی زیادی را دراختیارتان قرار نمی‌دهد اما برای معاملات باینری آپشن کافی و مناسب است:

  • سهام: انواع مختلفی از سهام OTC، از جمله فیس بوک و مایکروسافت
  • ارزها – بیش از 20 جفت ارز، شامل جفت‌ارزهای اصلی و فرعی مانند EURUSD و GBPUSD
  • Cryptos: گزینه ارزهای دیجیتال مانند لایت کوین، بیت کوین، ریپل و اتریوم در این بروکر وجود دارد، با این حال در زمان بررسی هیچکدام در دسترس نبودند.
  • شاخص: بیش از 10 شاخص مهم از جمله FTSE 100 و Dow Jones 30
  • کالاها: طلا، نقره و نفت، به علاوه دیگر انرژی‌ها و فلزات محبوب

در حالی که از Quotex استفاده می‌کردیم، به‌ویژه از دیدن ارزهای رمزنگاری شده خوشحال شدیم، اگرچه دامنه بازارها در مقایسه با کارگزاران آنلاین سنتی هنوز محدود است.

 

مقدار بازدهی و سود در سایت باینری آپشن کوتکس

درصد سود مربوط به هر نماد معاملاتی توسط خود Quotex تعیین می‌شود و بسته به عواملی مانند نقدینگی، زمان اجرای معامله و رویدادهای اقتصادی متفاوت است. حداکثر پرداخت در این کارگزار  95٪ است.

به عنوان مثال، EURUSD در زمان نگارش این مقاله با درصد 82% ارائه می‌شد، بنابراین مشتری که با مبلغ 1000 دلار وارد معامله شود و حرکت قیمت را به درستی در بازه زمانی انتخاب شده پیش بینی کرده باشد، 1820 دلار در آن معامله دریافت می‌کند (1000 دلار پول خود بعلاوه 820 دلار سود). اگر غلط پیش‌بینی کرده باشید، مبلغ 1000 دلاری خود را از دست می‌دهید.

درصد سود معمول در طلا و نقره 88٪ است. سود سهامی مانند فایزر و اینتل حدود 90 درصد است.

کوتکس
برخی از نمادهای معاملاتی به همراه درصد بازدهی آنها در کوتکس

بروکر کوتکس از معاملات شما کمیسیونی دریافت نمی‌کند. در واقع کمیسیون شما در همان درصد بازدهی از قبل گنجانده شده است و مبلغ اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

حداقل مبلغی که می‌توانید با آن وارد معامله شوید 1 دلار است.

کارگزار باینری Quotex معاملات اهرمی را ارائه نمی‌دهد. در حالی که این ممکن است دسترسی به بازار را برای برخی مبتدیان محدود کند، می تواند ضرر را نیز کاهش دهد.

 

واریز و برداشت در بروکر Quotex

در منو بالایی کابین شخصی خود می‌توانید گزینه “سپرده” را مشاهده کنید که از طریق آن وارد بخش واریز وپول خواهید شد. واریز پول با Quotex از روش‌های مختلفی قابل انجام است و هیچ کارمزدی برای آنها وجود ندارد.

quotex 7

برخی نکات درباره روش‌های واریز و برداشت در بروکر باینری آپشن کوتکس عبارتند از:

  • حداقل مقدار واریز 10 دلار است.
  • حداقل مبلغ قابل برداشت 10 دلار است.
  • امکان واریز با کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی مانند ویزا، مسترکارت و غیره (مناسب افراد خارج از کشور)
  • امکان واریز با حواله‌های بانکی (مناسب افراد خارج از کشور)
  • امکان واریز و برداشت با ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin ،USDT ،Ethereum ،Ripple ،Zcash ،Binance Coin و غیره (مناسب ایرانیان)
  • امکان واریز و برداشت با کیف پول های الکترونیکی مانند پرفکت مانیSkrill ،Neteller ،ADVCash ، Perfect Piastrix و موارد دیگر (مناسب ایرانیان)
  • روش‌های پرداخت بستگی به کشور محل اقامت شما دارد.

 

پشتیبان بروکر Quotex

این بروکر پشتیبان آنلاین تلگرام ندارد. همچنین پشتیبان آنلاین در وبسایت نیز در دسترس نیست. با این حال شما می‌توانید از پنل کاربری خود، گزینه پشتیبان را انتخاب کنید و بصورت ثبت تیکت، سوال خود را مطرح کنید.

quotex 11

مدت زمان پاسخگویی پشتیبان بروکر کوتکس از 1 تا 24 ساعت می‌باشد. پاسخ سوال شما در همان پنل کاربری شما ارسال می‌شود که می‌توانید مشاهده کنید.

شما می‌توانید سوال خود را فارسی ارسال کنید و پاسخ فارسی آن را دریافت کنید. توجه داشته باشید که پاسخ فارسی از سمت بروکر ترجمه شده است.

 

سخن پایانی | آیا بروکر Quotex برای فعالیت مناسب است؟

همیشه دعوا بین طرفداران باینری آپشن و مخالفان آن وجود داشته است! من دوست دارم برای باینری آپشن از عبارت شرط‌بندی تکنیکال استفاده کنم! به هر حال نمی‌توان منکر این موضوع شد که باینری آپشن همیشه طرفداران متعصب خود را داشته است.

اگر علاقه‌مند به فعالیت در باینری آپشن هستید، بروکر کوتکس می‌تواند برای شما مناسب باشد. با این حال ما پیشنهاد می‌کنیم مدتی را با حداقل مبلغ در آن کار کنید و اگر از کیفیت خدمات آن راضی بودید و برای واریز و برداشت مشکلی نداشتید، نسبت به افزایش سرمایه خود اقدام کنید..

 

منبع : https://iranbroker.net/broker/quotex

تهیه و تنظیم سایت  دلیا || www.dlea.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *