سایت دلیا ؛ دکتر رضا غلامرضائی»صفحه اصلی»تحلیل تکنیکال»کتاب و فایل الکترونیکی»کتاب کندل استیک کتاب مقدس معامله گری بر اساس کندل استیک
تصویر کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک

کندل استیک (Candle Stick) یا الگوهای شمعی مزیت‌های فراوانی دارد به همین دلیل بسیاری از تکنیکالیست ها برای نتیجه گیری بهتر در تحلیل های خود از کندل ها استفاده می کنند. با استفاده از الگوهای شمعی ژاپنی (کندل استیک) به راحتی می توان روند صعودی یا نزولی سهام در بورس و بازارهای مالی (از جمله فارکس و کریپتو) را تشخیص داد. تمامی معامله گران در بازارهای مالی و بورس حتما می بایست برای شروع سرمایه گذاری از الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال استفاده کنند.

در این پست قصد داریم یک کتاب بشدت عالی و کاربردی در زمینه آموزش کامل و جامع کندل استیک را به شما معرفی نمائید.

تصویر کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک
تصویر کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک برای معامله گران

این کتاب یکی از بهترین و در حقیقت شناخته شده ترین کتابهای کندل شناسی و معامله بر اساس شناخت روانشناسی کندل ها در انواع بازار سرمایه است. بلاشک هر معامله گری باید با اصول این کتاب آشنا باشد و از اصول شناخت کندل های برای اهداف تحلیل و معاملات خود استفاده کند.

این کتاب از تاکتیک های مونهیسا هوما که گاها برترین معامله گر تاریخ شناخته میشود برگرفته شده است

تصویر PDF آموزش کندل استیک ها
تصویر PDF آموزش کندل استیک ها

دانلود کنیم یا نه ؟

اول بگم که کاملا رایگان است . دوم شناخت کندل ها در بازار سرمایه ضروری هست و اگر به اصول آن آشنایی نداشته باشید انتظار نداشته باشید یک معامله گر حرفه ای و حتی در حد متوسط شوید و لازمه معامله گر حرفه ای و موفق بودن دانستن کلیات و مفاهیم این کتا است. حدود 150 صفحه است.

 

مشخصات فایل :

*نام فایل : کتاب مقدس معامله گری بر اساس کندل استیک

*فرمت فایل : PDF

*تعداد صفحات : 154 صفحه A4

*حجم فایل : 8 مگابایت

*بهای فایل : رایگان (Free)

لینک دانلود:

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *